Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

środa, 29 czerwca 2016

Q&A #1

Sponsorem dzisiejszego Q&A jest KarmelQa ponieważ tylko ona zadała pytania, ale za to zadała ich aż 21! Teraz czas na odpowiedzi:

1. Co robisz zazwyczaj o 22?
Zależy do dnia, w dni szkolne przeważnie szykuję się do spania, a kiedy jest wolne to różnie.

2. Masz wiele przyjaciół, czy jednego najlepszego
Kilkoro przyjaciół.

3. Jakie imię nosiło najwięcej twoich simek?
Rosalie.

4. Twoje pierwsze skojarzenie do imienia Marzena?
Z jedną z nauczycielek z mojej szkoły.

5. Czy zgubiłaś się kiedyś na wycieczce szkolnej?
Nie :P

6. Organizujesz urodziny dla przyjaciół?
Zawsze organizowałam, ale ostatnio tak wyszło, że nie.

7. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
Chyba nie mogę wybrać jednej.

8. Gdybyś mogła powiedzieć jedno zdanie do całej Polski, to jakie by ono było?
"Zjedz mięso, zostaw ziemniaki" a tak na serio to nie wiem, bo chyba mało osób by obeszło co mam do powiedzenia :P

9. Ulubiona gra przeglądarkowa?
Nie gram w gry przeglądarkowe.

10. Kim są dla ciebie czytelnicy bloga?
Gdyby nie oni (wy) to nie było by sensu tego bloga, bo nikt by tego nie czytał.

11. Ile masz osób w klasie?
29.

12. Twój znienawidzony przedmiot szkolny?
Obecnie geografia, ale to bardziej przez nauczyciela.

13. Jesteś ogarnięta czy zawsze czegoś zapominasz?
Jestem ogarnięta, ale za to jestem straszną bałaganiarą :P

14. Jak masz na drugie imię?
Jagoda.

15. Piszesz niebieskim czy czarnym długopisem?
Niebieskim.

16. Twój numer w dzienniku?
11.

17. Wolisz mieć szkołę na ósmą czy dziewiątą?
Dziewiąta.

18. Najładniejsze imię damskie wg ciebie? (polskie i zagraniczne)
Polskie nie wiem, bo nie umiem wybrać jednego (ale lubię imiona Iza, Maja, Ania, Gosia i Liliana), a zagraniczne to Rosalie.

19. Lubisz spać w hotelach?
Tak.

20. Lubisz nosić spódnice i sukienki?
Tak.

21. Umiesz zrobić przewrót w tył?
Tak.

1 komentarz:

  1. Moje pytanka ^^
    29 osób w klasie O.o Myślałam, że moja klasa jest wielka xD
    Moje pierwsze skojarzenie do "Marzena" - takie samo!
    Też jestem bałaganiarą :P

    OdpowiedzUsuń