Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

wtorek, 7 kwietnia 2015

Nowe kody do the sims 4!!!- Kody na zablokowane obiekty!

Przedstawiam wam genialne kody, o których dowiedziałam się oglądając na yt gameplay, na jakimś anglojęzycznym kanale( niestety nie pamiętam nazwy):


  • bb.ignoregameplayunlocksentitlement -odblokowuje zablokowane obiekty-nagrody
  • bb.showhiddenobjects -odblokowuje ukryte obiekty(działa jak buydebug w ts3)

UWAGA! Kody mogą nie działać bez kodu testingcheats true

45 komentarzy:

  1. działa kupiłam statek kosmiczny za 10000 simolonów. A ma około 748,428 simolonów.

    OdpowiedzUsuń
  2. kod Motherlode daje 50000 simolonów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Da się wyłączyć cheat na zablokowane rzeczy? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać pewnie drugi raz ��

      Usuń
    2. najprościej jest wyjść z gry i wejść ponownie


      Usuń
    3. Wpisujesz zamiast show to hide

      Usuń
  4. Supcio!!! Kocham ten kod!! <3 <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby ktos szukal pelnej wersji The Sims 4 to jest dostepna
      http://sims4fulll.5v.pl/

      Usuń
  5. Ma ktos kod zeby odblokowac np. Te ostatnia lodowke bo tam jest napisane ze trzeba odblokowac osoagajac 8 poziom kariery kulinarnej. A moz3 da sie to ominac? Jakims kodem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wiesz co mosisz zrobic isc do sklepu i kopic gacie xddddd

      Usuń
  6. Tak : bb.ignoregameplayunlocksentitlement razem wszytsko (: ��

    OdpowiedzUsuń
  7. I też pamietaj o testingu jak tam na górze (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie spróbowałam ale spróbuję. A zna ktoś kod na podnoszenie obiektów na 9 i 0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją znam to trzeba wcisnąć "ctrl" obok shiftu, i jednoczesnie 9 lub 0. "9" to podnoszenie, a "0" to obniżanie

      Usuń
  9. Polecam na zmianę wieku simów w każdej chwili najpierw testingcheats true
    a następnie cas.fulleditmode a później normalnie zmieniacie wygląd czy wiek w trybie stwórz sima :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kod.Czasem na początku nie działa ale jak się wejdzie w inną zakładkę działa od razu :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bb.igonoreunlocksitem czy co tam to nie działa mi ktoś pomoże? Na odblokowanie itwmow, p przedmiotów

    OdpowiedzUsuń
  12. Bb.igonoreunlocksitem czy co tam to nie działa mi ktoś pomoże? Na odblokowanie itwmow, p przedmiotów

    OdpowiedzUsuń
  13. Bb.igonoreunlocksitem czy co tam to nie działa mi ktoś pomoże? Na odblokowanie itwmow, p przedmiotów

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nie działa odblokowanie noych oniektów co mam zrobić

    OdpowiedzUsuń
  15. nie dziala mi jeden kod

    OdpowiedzUsuń
  16. bb.showhiddenobjeckts nie działa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kod na odblokowanie przedmiotów z kariery nie działa

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie działa mi kod bb.ignoregameplayunlocksentitlement z bb.showhiddenobjects nie ma najmniejszego problemu, wie ktoś o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ktoś chce klucz do THE SIMS 4 to tutaj jest generator: http://dlagier.com/the-sims-4-generator-kluczy/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi pokazuje wszystkie zablokowane obiekty po wpisaniu kodów ale nie mogę używać domów i samochodów ma ktoś pomysł

    OdpowiedzUsuń