Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

sobota, 13 czerwca 2015

Ożywiamy ducha!

Jak też mówiłam w ostatnim poscie, u mnie w simsach działo się bardzo dużo. No wiecie w końcu ożywienie ducha, to nie byle co! Ok, ale zacznijmy od początku jak można ożywić sima?

Są dwa sposoby:


  • zdobycie 10 poziomu umiejętności literackich, wypełnienie aspiracji literackiej, napisanie księgi życia i przypisanie jej do zmarłego sima. Duch tego sima czyta książkę i znów staje się żywy.
  • (sposób, który ja wykorzystałam) przyrządzenie ambrozji i danie jej duchowi do zjedzenia. 
Uwaga!: Przed wykorzystaniem, któregokolwiek sposobu nasz duch musi zamieszkać z nami jako duch grywalny.

Ambrozja

Ambrozja jest magicznym daniem ożywiającym simów. Poniżej jest przepis:

Potrzebne składniki:
  • Anioł morski(ryba)
  • Kwiat śmierci
  • eliksir młodości(nagroda za punkty życiowe)
Potrzebne umiejętności:
  •  10 poziom wykwintnego gotowania
  • wysoki poziom wędkarstwa
  • wysoki poziom ogrodnictwa
Wykonanie:

Kiedy mamy już wszystkie potrzebne składniki w wyposażeniu, klikamy simem, który ma 10 poziom wykwintnego gotowania na lodówkę i wybieramy opcję "przyrządź wykwintny posiłek", szukamy ambrozji,  wybieramy ją, czekamy. Kiedy danie jest gotowe musimy je dać duchowi do jedzenia. Duch to zjada i staje się simem.



krzak kwiatu śmierci 
składniki
Zoe czeka na obiadek! :)

gotujemy

gotowe danie






jemy! :)




Przemiana!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz