Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

czwartek, 20 sierpnia 2015

Poradnik: jak robić zdjęcia\screenshot'y\ zrzuty ekranu w The Sims 4?

Tydzień temu ogłosiłam akcję, mającą na celu stworzenie tła ze zdjęciami waszych simów (link:http://simowskablog.blogspot.com/2015/08/twoj-sim-jako-czesc-tego-bloga.html), ale teraz zdałam sobie sprawę z tego, że nie każdy umie robić zdjęcia\screenshot'y\ zrzuty ekranu w grze (nie chodzi mi o to kiedy inny sim robi zdjęcie naszemu simowi aparatem).

 Tak więc prezentuję wam poradnik, który pokarze wam, jak takie zdjęcie zrobić i gdzie je znaleźć: 


  1. Będąc w trybie gry przyciskamy klawisz Tab, usuniemy w ten sposób wszystkie rzeczy takie jak np. menu sima.   (żeby wrócić do normalnego widoku wciskamy klawisz jeszcze raz).                                                   Ps. możecie wpisać wcześniej kod headlineeffects off\on, żeby usunąć plumboby nad głowami simów.
  2. Kiedy wybierzemy odpowiedni kadr wciskamy przycisk c na klawiaturze. Na tablicy powiadomień powinno pojawić się powiadomienie gdzie został zapisany zrzut ekranu. Jednak jest ono mało jasne więc sama pokarze wam szczegółowo gdzie ów zdjęcie się znajduję.
  3. Jeżeli chcemy odszukać nasze zdjęcie w chodzimy w Ten Komputer i wybieramy folder Dokumenty
  4. Następnie wybieramy pod folder Electronic Arts
  5. Później The Sims 4
  6. Odszukujemy podfolder Zrzuty Ekranu (u niektórych może być angielska nazwa Screenshots
  7. Po kliknięciu powinny pojawić się nasze zdjęcia z gry
A to skrócony wzór dla leniwych: Ten komputer>Dokumenty>Electronic Arts> The Sims 4> Zrzuty Ekranu

Mam nadzieję, że ten poradnik wam się przyda. Napiszcie jakie poradniki chcielibyście jeszcze zobaczyć.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja robiłam tak, że zdjęcia które mi nie pasują przeniosłam do kosza :)

      Usuń