Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

poniedziałek, 18 maja 2015

Sixam!

Ostatnio moja simka (która jest kosmitką) wybrała się na planetę Sixam! jeżeli również chcecie się tam dostać, są dwa sposoby:


  • zdobycie 10 poziomu nauk kosmicznych i dodanie ulepszenia "portal hiperprzestrzenny" (moja simka tak zrobiła)
  • zdobycie 8 poziomu kariery naukowca i zbudowanie portalu w generatorze wynalazków, w laboratorium.

Oto co moja simka robiła:

najpierw ulepszanie rakiety

startujemy :D


pierwsze wrażenia:O






skałki,kosmici, rośliny i geody (nie wiem czemu, ale zdjęcia się nie zapisały :c)


Czas na powrót!

Uwaga! Przebywanie na Sixsam jest nie bezpiecznie wciągające! Mój sim spędził tam 8 simo-godzin i zapomniał pójść do pracy, ale było warto, bo teraz ma pełno łupów z podróży! :D


PS. wiedzieliście, że Sixam to Maxis(producent ts4)?

5 komentarzy:

  1. Nie zwróciłam uwagi na ten anagram, ale to bardzo fajna ciekawostka. Wydaje mi się, że na 10 nie na 8 poziomie kariery naukowca można ulepszyć generator hiperprzestrzeni tak, żeby móc podróżować do Sixam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą informacje spisałam z innych stron bez sprawdzania więc na 100% pewna nie jestem, bo sama nie próbowałam tego sposobu.

      Usuń
    2. Niedawno rozgryzałam karierę naukowca na rzecz artykułu i jestem niemal pewna, że trzeba mieć 10 poziom, aby móc ulepszyć ten generator. Zawsze jest możliwe, że zbyt zagrałam się naukowcem i przegapiłam, że mogłabym ulepszyć go wcześniej. Więc teraz też mam małe wątpliwości, ale takie tyci tyci.
      Po raz kolejny muszę powiedzieć, że robisz bardzo ładne screeny. Na Twoich screenach Sixam wygląda jakoś lepiej niż na tych, które ja robię xD

      Usuń
    3. Powiem szczerze, że teraz to już w ogóle nie wiem. Jak będziesz wiedzieć na 100% to daj znać XD

      Usuń
    4. ja zrobiłam ten portal i można go zrobić na ósmym poziomie a ulepszyć na 10

      Usuń