Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

sobota, 20 sierpnia 2016

To koniec

Jak pewnie zauważyliście od dłuższego czasu nie pojawiały się żadne posty na blogu. Nie była to żadna planowana akcja po prostu w ogóle nie miałam chęci na granie, a tym bardziej publikowanie czegokolwiek. Myślałam, że to tylko chwilowe, ale wena nadal nie wróciła w związku z tym postanowiłam zamknąć bloga i od tego momentu nie nic nie będzie tu publikowane. Postanowiłam jednak nie usuwać starych postów, być może ktoś chciałby je kiedyś przeczytać. Nie przedłużając chciałabym tylko na koniec podziękować wszystkim obserwującym, a zwłaszcza tym, którzy chętnie komentowali i udzielali się w różnych akcjach.

Żegnam i pozdrawiam,
Simowska :)

2 komentarze:

  1. Nawet nagłówka nowego nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że to już koniec:( z wielką przyjemnością się ciebie czytało :]

    OdpowiedzUsuń