Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

niedziela, 26 czerwca 2016

Będzie Q&A!

Planuje zrobić Q&A na blogu i chciałabym abyście zadawali mi pod tym postem pytania do niego (jeżeli zadawaliście już pytania pod innymi postami to skopiujcie je tutaj). Jedna osoba może dodać oczywiście więcej niż jedno pytanie (a nawet  jest to wskazane :)). Czas macie do jutra do północy, a moje odpowiedzi pojawią się najprawdopodobniej we wtorek. Jeżeli nie chcecie pisać swojego pytania w komentarzach napiszcie do mnie n e-mail simowskablog@gmail.com w temacie wpisując Q&A.

2 komentarze:

  1. . Co robisz zazwyczaj o 22?
    2. Masz wiele przyjaciół, czy jednego najlepszego
    3. Jakie imię nosiło najwięcej twoich simek?
    4. Twoje pierwsze skojarzenie do imienia Marzena?
    5. Czy zgubiłaś się kiedyś na wycieczce szkolnej?
    6. Organizujesz urodziny dla przyjaciół?
    7. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
    8. Gdybyś mogła powiedzieć jedno zdanie do całej Polski, to jakie by ono było?
    9. Ulubiona gra przeglądarkowa?
    10. Kim są dla ciebie czytelnicy bloga?
    11. Ile masz osób w klasie?
    12. Twój znienawidzony przedmiot szkolny?
    13. Jesteś ogarnięta czy zawsze czegoś zapominasz?
    14. Jak masz na drugie imię?
    15. Piszesz niebieskim czy czarnym długopisem?
    16. Twój numer w dzienniku?
    17. Wolisz mieć szkołę na ósmą czy dziewiątą?
    18. Najładniejsze imię damskie wg ciebie? (polskie i zagraniczne)
    19. Lubisz spać w hotelach?
    20. Lubisz nosić spódnice i sukienki?
    21. Umiesz zrobić przewrót w tył?
    Pytanka te same co u Mileny i Clary, nie jestem kreatywna :P Oczywiście się spóźniłam, ale jakby co to są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń