Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

środa, 4 maja 2016

Nowa seria (tak znowu)

Tak, wiem, że ostatnio już obiecywałam wam nową serię, ale nie bardzo mam teraz na to wenę, więc seria "10 rzeczy" będzie, ale trochę później.

Do rzeczy. Do nowej serii zainspirowała mnie simowy masterchef w wykonaniu Oski, jednak w mojej serii simowie będą sprawdzani w różnych kategoriach-od gotowania przez pisanie książek do prowadzenia własnego sklepu. 7 simów przez 20 dni będzie walczyć o tytuł Topsima (nazwa do uzgodnienia, możecie pisać swoje propozycje w komentarzach), co 3 dni będzie podsumowanie punktów zebranych przez każdego sima i eliminacje. Nagrodą główną jest 1000000 simoleonów.

Chciałabym, aby ta seria była interaktywna więc czekam na wasze sugestie i SIMÓW! Tak, twój sim może również być uczestnikiem Topsim. Swojego sima wstaw do galerii z hashtagiem #TOPSIMOWSKA w opisie napisz coś o swoim simie i co zrobiłby gdyby wygrał. Sim może  mieć dowolny wygląd, cechy i aspiracje, jednak chciałabym, żeby wasi simowie mieli jakąś cechę negatywną. Możecie używać CC przy tworzeniu simów jednak musicie podać do nich linki w opisie.Jedna osoba może stworzyć dwóch simów jednak muszą być oni w osobnych rodzinach w galerii. Czas na wstawienie sima do galerii macie do jutra do 23.59. Jeżeli macie jakieś pytanie to piszcie w komentarzu lub e-mailem na simowskablog@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Ekstra pomysł! Też oglądam MasterChefa u Oski :D Na pewno stworzę Sima, a może i dwóch :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jak dziś stworzę to się jeszcze załapię?

    OdpowiedzUsuń