Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

sobota, 19 grudnia 2015

Wyzwanie historii #1 początek

Od jakiegoś czasu chodzi za mną chęć zrobienia nowego challenge więc przeszukałam internet i zainteresowałam  się "wyzwaniem historii" zasady co do tego zadania są bardzo obszerne tak więc zostawiam wam link do nich tutaj. W wielkim skrócie zadanie polega na przechodzeniu po kolei każdej epoki zaczynając od prehistorii aż do czasów obecnych. Tak więc poznajcie moich simów do tego wyzwania:




Oto Adam i Ewa Historyczni są ubrani w pasujące do epoki stroje z naturalnych materiałów. Mają cechy przydatne w dżungli.

A oto ich domek:



Oczywiście domek (o ile można go tak nazwać) budowany w całości przeze mnie. 

Jeżeli chodzi o mody do tego wyzwania to znalazłam świetną stronkę link do niej macie tu.

Tak więc jeżeli wszystko już mamy gotowe- NIECH WYZWANIE SIĘ ROZPOCZNIE! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz