Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

czwartek, 24 września 2015

blog zawieszony do odwołania

Jest mi bardzo przykro, ale w brew moim planom nie wyrabiam z postami. Jestem w bardzo wymagającej szkole i nie mam czasu na garnie, ani nawet szukanie jakichś ciekawostek o simsach. Polecam wam zaobserwować mój blog, żeby wiedzieć kiedy pojawi się jakaś wiadomość. Jeżeli macie jakieś ważne pytanie to proszę pisać, ale uprzedzam, że na odpowiedź trzeba będzie czekać nawet tydzień. Jest mi naprawdę przykro z tego powodu, ale to nie moja wina :(

2 komentarze:

  1. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:(

    OdpowiedzUsuń