Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

wtorek, 10 lutego 2015

Kody do the sims 4

Hej! Wiem, że informacji na temat kodów jest już całkiem sporo, jednak ja również postanowiłam zamieścić na blogu kilka kodów które według mnie są najbardziej przydatne.

Kody, których używam:

  • motherlode- doładowuje 50000 simolenów
  • kaching- doładowuje 1000 simolenów
  • testingcheats true- jest masa sposobów jak wykorzystać ten kod. Wystarczy przytrzymać Shift i kliknąć na sima lub obiekt. Powinny pojawić się opcje, których nie ma normalnie.
  • bb.moveobjects on- pozwala na ustawianie obiektów, tak jak nam się podoba.
UWAGA!:aby pojawiła się tabelka na wpisywanie kodów należy najpierw wpisać kombinację Ctrl+Shift+C

Więc to była lista kodów, które ja najczęściej używam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz