Jak bardzo podoba ci się mój blog?

Co najpierw chciał(a)byś zobaczyć na bolgu?

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kilka ważnych informacji

Dzisiaj już raczej nie wstawię żadnego zdjęcia(musicie czekać do jutra:)), zaraz idę spać. Chcę wam teraz przypomnieć o kilku, dość istotnych sprawach:


  1. Na moim blogu trawa ankieta, odnośnie tego jak bardzo podoba ci się mój blog. Zachęcam do głosowania, jestem bardzo ciekawa wyników(tylko szczere odpowiedzi, proszę) :) 
  2. Jestem otwarta na pytania(nie prywatne, ale czasami mogę zrobić wyjątki), czekam również na wasze sugestie. Komentujcie!:)
  3. Możesz dodać mój blog do listy czytelniczej. Bądź na bieżąco!:)
  4. Jeżeli mój blog ci się spodobał, poleć go swoim znajomym. Im więcej simomaniaków tym lepiej!:)
                                                                              Pozdrawiam, Simowska:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz